söndag 2 november 2014

Nyponpulver hjälper många med artros

Nyponpulver Ekologiskt
Pain@way Nyponpulver hjälper många med artros och värk i leder

Förebygger Hjärt-kärlsjukdomar. Ny forskning från Lund visar nu också att Nyponpulver, från Anderna sänker blodtrycket och det farliga kolesterolet LDL i blodet redan efter 6 veckor. Läs mer om studien i vårt nyhetsbrev.


Chiafrön
Chiafrön Eko är bra för både hjärnan och ditt näringsupptag i mage och tarmar,
Chia innehåller bor som stärker ditt skelett och Alfa-linolensyra som är en livsnödvändig fettsyra som omvandlas till Omega 3.


Blåbär
Blåbär förebygger tarmsjukdomar och skyddar levern, tarmsjukdomar som Ulcerös kolit och  tjocktarmscancer kan förebyggas med Probiotika och blåbär
.


Blåbär, Chia och Nyponpulver 
Rena naturprodukter där inget bekämpningsmedel, genmodifiering eller konstgödsel används. En bra kombination av kosttillskott ger synergieffekter, då flera näringsämnen samverkar med varandra. 

Gör ditt eget havtorns te
Värm vatten till 40 grader, rör ner 2-3 teskedar havtornspulver och rör om, och det är klart att dricka. 


Referenser Rydebäck Tack för god service o att det inte tillkommer avgifter vid betalning. Mycket positivt/ kund sedan flera år tillbaka:) Marie Bondesson
Löddeköpinge Vi har nu använt Pain@way Nyponpulver från Anderna med fantastiskt resultat. Min besvärande värk i höger armmuskel är helt borta. Min sambos värk i fötter, knän och handled är helt borta. Anders Andersson. 

Karis, Finland
Tack igen en gång! Får som vanligt mitt paket hem i postlådan i Finland supersnabbt! Fungerar jättebra och jag är såå nöjd! Lotta Karlsson
Tumba
Skicka nypon så snabbt det går, jag har slut och mitt knä känner det med det samma.
Det funkar alldeles utmärkt på mig i kombination med MSM. Stort TACK!!! Emma Stalbe. Se fler referenser.



www.bravara.se
Ekologiskt Nyponpulver, Pain@way  Bra mot med värk i kropp och leder. Troligen det bästa nyponpulvret i Norden. Har hjälpt 1000 -tals personer i mer än 14 år.
"Prova på pris"
Ren naturprodukt inga tillsatser



Produkter för din hälsa #bravara Sverige